Skip to main content
x

Αθήνα, Αρχαία Αγορά Ι, 2009,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 69×98 εκ.

x

Αρχαία ερείπια, Δήλος, 2007,
μονοτυπία με λάδι σε χαρτί, 16×12,5 εκ.

x

Αρχαία ερείπια, Δελφοί, 2007,
μονοτυπία με λάδι σε χαρτί, 16×12,5 εκ.

x

Πολιόχνη, Λήμνος, 2008,
κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 56,5×17,5 εκ.

x

Σημειώσεις Ταύρου, 2018,
ακρυλικό, κολλάζ, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 120×270 εκ.

x

Google Ταύρος, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 40×430 εκ.

x

Δωρίδος 1- Κρόνος, 2018,
βιβλίο-έργο, ψηφιακή εκτύπωση, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 30x21x202 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Παναγίας Πλατάνας, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×45 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Παπανδρέου και Πειραιώς Ι, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×45 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Πολυκράτους, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 182×44 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Πειραιώς 260-ΙΙ, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×45 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Πειραιώς 260-Ι, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×44 εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Πειραιώς 37, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×45εκ.

x

Αστικό Ίχνος- Etoile IIΙ, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×44 εκ.

x

Αστικό Ίχνος-Etoile I, 2018,
ακρυλικό, κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί, 181×45 εκ.

Αστικό Ίχνος

Τα ερείπια ασκούσαν ανέκαθεν γοητεία στον Μάρκο Καμπάνη. Κοιτώντας το δομημένο περιβάλλον πιο πολύ τον έλκυε ένα εγκαταλελειμμένο ή ερειπωμένο κτίσμα παρά κάποιο που θα χαρακτηριζόταν «μνημείο». Κατά καιρούς εντοπίζουμε έργα με θεματογραφία από την αρχαία Αθήνα, τη Δήλο, τους Δελφούς, το Άγιον Όρος, τις Κυκλάδες κ.α. Το 2018 επικεντρώθηκε στα βιομηχανικά εγκαταλελειμμένα κτίρια της περιοχής του Ταύρου στην Αθήνα και τα έργα παρουσιάστηκαν σε έκθεση στο Ιστορικό Αρχείο του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς με τίτλο Αστικό Ίχνος. Είναι έργα που βασίζονται σε επιτόπια παρατήρηση, σε φωτογραφίες αλλά και στο διαδίκτυο μέσω της εφαρμογής “Google Earth” και πραγματεύονται τις αλλοιώσεις που επιφέρει ο χρόνος. Ένα ταξίδι με απώτερο σκοπό, όχι το ρομαντικό κοίταγμα του παρελθόντος, αλλά τη δημιουργία κάτι νέου μέσα από την εικόνα της καταστροφής και της ερήμωσης.

Εκθέματα